1. Bekendmakingen Zandvoort
  2. STAATSCOURANTVerkeersbesluit ten behoeve van het plaatsen van noodzakelijke verkeerstekens voor evenementen in het centrum (grote zone) van Zandvoort.

Zandvoort | Verkeer | Organisatie en beleid

De volgende vergunning is bekend gemaakt in Zandvoort. Zelf een vergunning aanvragen? Neem dan contact op met de gemeente waaronder Zandvoort valt. Deze wordt dan ook bij ons bekendgemaakt. 

STAATSCOURANTVerkeersbesluit ten behoeve van het plaatsen van noodzakelijke verkeerstekens voor evenementen in het centrum (grote zone) van Zandvoort.

Op grond van vorenstaande overwegingen besluiten burgemeester en wethouders de volgende verkeersborden en verkeerstekens te plaatsen komende uit bijlage 1 van het RVV 1990:I.ter hoogte van kruising Haltestraat – Zeestraat, richting het Raadhuisplein;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting;II.ter hoogte van kruising Achterweg – Swaluëstraat, richting de Haltestraat;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting;III.ter hoogte van kruising Diaconiehuisstraat – Nieuwstraat, richting de Haltestraat;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; IV.ter hoogte van kruising Koningstraat – Oosterstraat, richting de Haltestraat;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; V.ter hoogte van kruising Kanaalweg – Prinsesseweg, richting de L. Davidsstraat;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; VIter hoogte van kruising Prinsesseweg – Koninginneweg, richting de L. Davidsstraat;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; VII.ter hoogte van kruising Grote Krocht – kruising C. Slegerstraat, richting het Raadhuisplein;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; VIII.ter hoogte van kruising Oranjestraat – Hogeweg, richting het Raadhuisplein;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; IX.ter hoogte van kruising Gasthuisplein – Kruisstraat, richting het Raadhuisplein;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; X.ter hoogte van kruising Gasthuisstraat – Smedestraat, richting het Gasthuisplein;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; XI.ter hoogte van kruising Rozenobelstraat – Jan Snijerplein, richting het Swaluëstraat;-l het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; XII.ter hoogte van T-kruising Swaluëstraat – Pakveldstraat, richting de Haltestraat;-het verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting; XIII.ter hoogte van T-kruising Swaluëstraat – Pakveldstraat, richting het Gasthuisplein;-het verkeersbord met het verkeersteken C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-ter ondersteuning van de afsluiting tevens de weg fysiek wordt afgesloten met een waarschuwingshek, welke ook voorzien is van een verkeersbord type C1 (zone) ‘Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee’;-de overige aanwezige verbods- en gebodsbepalingen af te dekken gedurende duur van de afsluiting, en; XIV.ter hoogte van Hogeweg 37 (zijde politiebureau);-het verkeersbord type L3b ‘Bushalte’ voor het instellen van de tijdelijke bushalte.De genoemde verkeersmaatregelen voor maximaal 24 uur van kracht te laten zijn indien aan een organisatie de eveneens noodzakelijke evenementenvergunning is verleend door de gemeente Zandvoort.Gedurende deze periode de overige aanwezige verkeersborden met verkeerstekens komende uit bijlage 1 van het RVV 1990 in het aangegeven gebied voor grote evenementen in het centrum van Zandvoort tijdelijk worden ingetrokken en fysiek worden afgedekt om verkeersonveilige of onduidelijke verkeerssituaties te voorkomen.De tijdelijke verkeerssituatie gedurende deze evenementen wordt gerealiseerd conform de bij dit besluit behorende verkeerssituatietekening.Door dit verkeersbesluit komt het verkeersbesluit ‘evenement Raadhuisplein’ te vervallen en wordt middels dit verkeersbesluit ingetrokken.De bekendmaking van het verkeersbesluit, met daarop betrekking hebbende stukken en de mogelijkheid bezwaarschriften kenbaar te maken, wordt gepubliceerd in de Staatcourant conform artikel 26 van het BABW.Hoogachtend,burgemeester en wethouders van Zandvoortde gemeentesecretaris de burgemeester

Locatie: Swaluëstraat, Zandvoort

Deel dit artikel

Redactie ZandvoortStart.nl

Meerdere bekendmakingen van Zandvoort inzien? Ga dan naar alle bekendmakingen in Zandvoort.

Meer Bekendmakingen